مدیرکل شیلات هرمزگان مطرح کرد:

استفاده از ظرفیت‌های شیلات هرمزگان و پایگاه نهم شکاری بندرعباس در مسیری مشترک برای توسعه



مدیرکل شیلات هرمزگان با فرمانده پایگاه نهم شکاری بندرعباس با حضور معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات استان، معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت شیلات استان، معاون پشتبانی پایگاه نهم شکاری بندرعباس، مدیرعامل اتحادیه تعاونی های صیادی بندرعباس ،رئیس روابط عمومی، هماهنگی و امورشهرستانهای شیلات استان دیدار کرد.
 
 به گزارش صبح ساحل، مدیرکل شیلات هرمزگان در این دیدار با اشاره به ظرفیت های خوب شیلات استان برای ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری به ویژه در حوزه های مختلف آبزی پروری گفت: امید داریم بتوانیم از منابع و ظرفیت های مستعد پایگاه نهم شکاری بندرعباس در راستای بهره وری بیشتر، رونق تولید و اشتغال زایی با توجه به تعامل به وجود آمده بهره بیشتری ببریم.
مسعود بارانی با اشاره به اراضی مازاد مستعد آبزی پروری پایگاه نهم شکاری بندرعباس، نیروی انسانی، ظرفیت های شهری و ... پایگاه نهم شکاری بندرعباس گفت: بدون شک تعاملات و همکاری موجود می تواند ضمن تحقق رونق تولید محصولات شیلاتی، اشتغال زایی مد نظر را نیز به وجود آورد.
در ادامه امیر خلبان محسن حیدریان فرماندهی پایگاه نهم شکاری بندرعباس با اشاره به فعالیت های خوب شیلاتی در استان هرمزگان گفت: امید داریم بتوانیم زمینه انتفاع بیشتر شهروندان و خانواده های کارکنان پایگاه نهم شکاری بندرعباس را از ظرفیت های شیلاتی و مستعد این پایگاه فراهم کنیم
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها